Skladový referent pro autobusovou dopravu do Králova Dvora
Arriva hledá do svého týmu skladového referenta nebo referentku.
Jste zvyklý/á pracovat samostatně a máte smysl pro pořádek? Umíte si zorganizovat své věci a nevadí Vám náročnější a fyzicky zdatnější práce ve skladu? Pokud ano, pak hledáme právě Vás k nám do Králova Dvora.
Vaše klíčové aktivity budou:
- vedení evidence skladu vlastního i konsignačního, včetně řízení zásob
- objednávání, příjem, výdej a naskladňování náhradních dílů, PHM, maziv atd.
- vyřizování reklamací náhradních díků
- zpracování zakázek servisu
- fakturace
- provádění inventur
- vyřizování záručních oprav u nově dodaných vozidel.
Co je pro nás nezbytné:
- výuční list nebo maturitu v technickém oboru výhodou
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- uživatelská znalost PC: excel, word a znalost ve skladovém sytému SAP pouze výhodou
- řidičský průkaz skupiny B
- odolnost vůči stresu
- fyzická zdatnost, zodpovědnost, samostatnost při plnění zadaných úkolů.
Co Vám můžeme nabídnout:
- stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr u servisní společnosti s dlouholetou tradicí
- pracovní doba: směnný provoz
- místo pracoviště: Králův Dvůr
- měsíční mzda 36.000 Kč
- výhodné zaměstnanecké jízdné
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek benefitního programu pro volnočasové aktivity 250,-Kč/měsíc
- příspěvek na penzijní připojištění, nebo životní pojištění 300,-Kč/měsíc
- stravenkový paušál za každou odpracovanou směnu
- zlevněné tankování u čerpacích stanic ORLEN
- služební telefon, notebook a další výhody.
Nástup: možný ihned nebo dohodou.
Staňte se součástí SKUPINY ARRIVA.
Těšíme se na nového kolegu/kolegyni!
Zaujala vás tato pozice?
Jestli Vás pozice zajímá, neváhejte a ozvěte se.