Pracovník/Pracovnice zákaznického centra do Svobody nad Úpou
Arriva hledá posilu do zákaznického centra pro železniční dopravu.
Motivuje Vás pomáhat lidem a komunikovat s nimi po telefonu či emailem? Do našeho týmu zákaznického centra hledáme v současné době nového kolegu/kolegyni na pozici: Operátor/ka zákaznického centra do Svobody nad Úpou.
Jaká bude náplň Vaší práce?
- telefonická a emailová komunikace se zákazníky
- zpracování zákaznických požadavků
- zadávání dat do systému Daktela
- administrativní a další činnosti.
Jaký je Váš profil?
- velmi dobré komunikační schopnosti
- orientaci na zákazníka
- výhodou praxe na podobné pozici (zákaznický servis, call centrum)
- znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
- schopnost systematicky vyřešit úkol a poradit si.
Co Vám můžeme nabídnout?
- hlavní pracovní poměr u stabilní dopravní společnosti, která na českém trhu působí již mnoho let
- zázemí a pracovní vybavení dopravní společnosti, které se daří a neustále se rozrůstá
- zajímavé finanční ohodnocení
- zaměstnanecké výhody a zaměstnanecké jízdné
- příspěvek na volnočasové aktivity
- příspěvek na penzijní/životní pojištění
- levnější tankování s kartou BENZINA
- stravenkový paušál
- 25 dní dovolené a další výhody.
Nástup: dle dohody a Vašich časových možností.
Práce vhodná jak pro absolventy, tak i pro OZP.
Těšíme se na nového kolegu/kolegyni.
Staňte se součástí skupiny ARRIVA!
Zaujala vás tato pozice?
Jestli Vás pozice zajímá, neváhejte a ozvěte se.