Arriva

Jak zrušit osobní účet cestujícího?

Zrušit je možné pouze osobní účet cestujícího s nulovým kreditovým zůstatkem a bez aktivních (tedy dosud neprojetých) jízdenek. Žádost o zrušení osobního účtu cestujícího včetně případné žádosti o vyplacení nevyčerpaných kreditů zašlete na info@arriva.cz, a to z e-mailové adresy, kterou jste uvedli při jeho registraci. Vlastnictví osobního účtu cestujícího potvrdíte sdělením čísla mobilního telefonu, které musí být pro tento účel doplněno do profilu vašeho osobního účtu cestujícího. 

Nevyčerpané kredity lze vyplatit bezhotovostně na vámi uvedený bankovní účet.  Převod kreditů na osobní účet jiného cestujícího ani výplata v hotovosti není možná.

Pokud již nedisponujete e-mailem uvedeným při registraci osobního účtu cestujícího, je nejdříve nutné požádat o změnu e-mailové adresy. Žádost o změnu e-mailu zašlete na info@arriva.cz. Vlastnictví osobního účtu cestujícího potvrdíte sdělením čísla mobilního telefonu, které musí být pro tento účel doplněno do profilu vašeho osobního účtu cestujícího. 

Nastavení cookies:Aby web fungoval, jak má

Chceme, aby pro vás bylo procházení webu co nejpříjemnější. Proto používáme soubory cookies, které ho pomáhají neustále rozvíjet a zlepšovat. Navíc nám a našim partnerům umožňují zobrazovat relevantní obsah jen pro vás. Ke zpracování některých cookies potřebujeme váš souhlas, který nám dáte kliknutím na „Povolit všechny cookies“. Nastavení si můžete kdykoliv upravit. Poskytnuté informace jsou v bezpečí a nedostane se k nim, kdo nemá. Více najdete na stránce Informace o cookies.