Arriva

Na webu Arrivy zjistíte polohu vlaku a spojíte se po chatu se zákaznickým centrem

Aktuální polohu vlaku zobrazujeme v mapě!

Náš web nabízí dvě zajímavé a velmi užitečné novinky. Tou první je online chat, kdy se každý den můžete od 5:30 do 23. hodiny spojit přímo s našimi operátory ze zákaznického centra a zeptat se na cokoliv, co potřebujete vědět pro cestu vlakem nebo autobusem. Bela, Lucie, Martina, Týna, Hanka, Monika nebo i Milan jsou připraveni Vám poradit a najít potřebné spojení, stejně tak pomoc třeba při hledání zapomenuté tašky nebo deštníku v našich vozech.

Druhou novinku ocení ti, kteří s námi jezdí vlakem. Na webu jsme spustili zobrazování polohy vlaků, která se navíc každou minutu aktualizuje. Jde pro nás o unikátní řešení, protože jsme museli vyřešit převodní můstek a předávání dat mezi naším dispečerským systémem a zobrazováním na webu. Na hlavní stránce vpravo nahoře najdou cestující dvě oranžové ikony. První je pro výpis omezení v autobusové dopravě, druhá pro vlaky.

Stačí si tedy kliknout například na oranžovou ikonku „Dopravní aktuality Vlaky“ a na mapě se zobrazí jednotlivé vlaky. Po kliknutí na ikonku vlaku se cestujícím zobrazí jeho poloha a případné zpoždění. Pokud je část trasy našeho vlaku fialová, je v daném úseku probíhající výluka, světle modrá barva značí plánovanou výluku a pokud se zobrazuje část trasy vlaku oranžově, je na trati mimořádnost. Po kliknutí je možné zjistit v tu chvíli všechny dostupné podrobnosti.

U vlaků nově nabízíme také možnost filtrovat a vyhledávat aktuální i plánované výluky podle termínů.